Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE DRUŽBE ŽAK D.O.O.

Prodajalec kupcu zagotavlja vse informacije v zvezi z vsemi kontaktnimi informacijami, s postopkom naročanja, z rokom in načinom dostave, s tehničnimi značilnostmi ponujenih artiklov, s plačilnimi pogoji, s cenami, z odstopom od pogodbe in stroških vračila izdelka. 

Tukaj lahko najdete naslednje informacije: 

  • OSNOVNI POJMI
  • SPLOŠNO
  • DOSTOPNOST INFORMACIJ
  • PONUDBA IZDELKOV
  • CENE IZDELKOV
  • DOSTAVA IN CENIK DOSTAVE
  • DOBAVNI ROK 
  • GARANCIJA 
  • STVARNE NAPAKE IN REKLAMACIJE 
  • VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
  • KOMUNIKACIJA 
  • OCENE / MNENJA UPORABNIKOV 
  • ODVEZA ODGOVORNOSTI 
  • NAVODILA ZA IZVEDBO NAROČILA / NAKUPA
  • NAČIN PLAČILA
  • NAPAKA PRI ODDAJI NAROČILA
  • PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
  • NEPREVZEM PAKETOV
  • Akcija Black Friday

 

OSNOVNI POJMI

Prodajalec oz. ponudnik –    družba: ŽAK d.o.o., sedež podjetja: Cesta vstaje 32,1000 Ljubljana 

Kupec – vsaka fizična ali pravna oseba, ki v spletni trgovini ŽAK d.o.o. kupi izdelke iz asortimana prodajalca kot gost ali kot registriran uporabnik

Uporabnik – vsaka fizična oseba ali oseba, ki deluje v imenu pravne osebe in se nahaja na spletni strani spletne trgovine ŽAK d.o.o.  

SPLOŠNO

Namen splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine ŽAK d.o.o. je jasno definirati prodajne pogoje med prodajalcem in vsakokratnim kupcem ter določiti delovanje spletne trgovine ŽAK d.o.o.. Po pogodbi se kot kupec razume vsaka fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup na spletni strani ŽAK d.o.o., ne glede na to, ali gre za fizično osebo/potrošnika ali ne.

Ti splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije ter veljajo za vse uporabnike te spletne strani.

Z uporabo te spletne strani in z registracijo v spletno trgovino ŽAK d.o.o. uporabnik sprejema splošne pogoje poslovanja spletne trgovine ŽAK d.o.o. in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja. Če se s temi pogoji ne strinja, prodajalec predlaga, naj kupec spletne trgovine ŽAK d.o.o. ne uporablja.

Upravljavec spletne trgovine ŽAK d.o.o. je družba ŽAK PODJETJE ZA PROIZVODNJO, STORITVE IN TRGOVINO D.O.O., skrajšana firma: ŽAK d.o.o. davčna št. matična št. SI54851297, vpisana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, pod zaporedno številko vpisa

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine ŽAK d.o.o., pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Lahko se kadarkoli dopolnijo ali spremenijo, zato naj kupec le-te prebere ob vsakem nakupu. Vsaka dopolnjena ali spremenjena verzija splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine ŽAK d.o.o. se datira, in na podlagi tega za posamezno naročilo velja tista verzija splošnih pogojev poslovanja, ki je bila objavljena v času oddaje naročila.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto ponudnika (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v roku, ki ga izbere kupec na podlagi ponujenih možnosti ponudnika),
  • pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka - vse na posebno oz. izrecno zahtevo kupca,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 

PONUDBA IZDELKOV

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ŽAK d.o.o. ažurira in spreminja pogosto in hitro.

CENE IZDELKOV

Naročila v spletni trgovini ŽAK d.o.o. se izvajajo v slovenskem jeziku preko spleta 24 ur na dan 7 dni v tednu, artikli se izbirajo in naročajo iz seznama artiklov na spletni strani. Vsi artikli,  navedeni na spletni strani spletne trgovine ŽAK d.o.o., so na voljo do odprodaje zalog. Cene so predstavljene kot »spletne cene«.

Spletne cene so cene, ki veljajo za spletno prodajo in se lahko razlikujejo od cene v maloprodajni poslovni enoti prodajalca.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Lahko se spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene so izražene v evrih (€) in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Prodajalec je davčni zavezanec. Kupec plača blago z gotovino ob osebnem prevzemu oziroma pri prevzemu blaga po pošti ali po predračunu.

Kljub težnji, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo.

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.

DOSTAVA

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.d., vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Blago dostavljamo le na območju Slovenije.

Naročeno blago bo dostavljeno na naslov, katerega je določil kupec.  Artikle lahko prevzamete tudi osebno na našem prevzemnem mestu na naslovu Celovška cesta 291, 1000 Ljubljana.

Dostava se praviloma vrši v dopoldanskih urah. V primeru, da kupec poslane pošiljke ne more prevzeti ob dogovorjenem času, bo dostavljavec pustil pisno obvestilo za prevzem pošiljke na lokalni izpostavi družbe Pošta Slovenije d.d. Rok za prevzem pošiljke je določen v splošnih pogojih izvajanja univerzalne poštne storitve.  

Prodajalec si pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne trgovine ŽAK d.o.o.  ali če zlorablja pravico do vračila blaga skladno s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec oziroma njegova pooblaščena dostavna služba si pridržuje pravico na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika naročenih izdelkov (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovi, da se artikli izročijo pravemu naročniku.

CENIK DOSTAVE

Za naročila, večja od vrednosti 150€  z DDV, velja brezplačna dostava, ne glede na velikost in težo izdelkov.

Stroški dostave niso všteti v ceno artiklov, so pa le-ti navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila in nadalje tudi na računu.

DOBAVNI ROK

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu dostavil blago v najkrajšem možnem dobavnem roku.

Dobavni rok je različen, praviloma pa je do 3 delovnih dni od datuma naročila za artikle, ki so na zalogi. Za izdelke, ki jih v času naročila ni na zalogi, se dobavni rok ustrezno podaljša, o tem pa prodajalec kupca obvesti po elektronski pošti ali po telefonu. Če se kupec ne strinja z dobavnim rokom,  ima pravico takoj odstopiti od naročila.

V primeru naročila s plačilom po predračunu je blago odposlano šele po prejemu nakazila zneska kupnine na TRR prodajalca.

V kolikor prodajalec v dogovorjenem roku odpravi naročene artikle, ni odgovoren za zamudo, nastalo iz razlogov na strani pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

STVARNE NAPAKE IN REKLAMACIJE 

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če kupec meni, da kupljeni artikli že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, o tem prodajalca pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvesti. V obvestilu za lažjo obravnavo zadeve kupec natančno opiše napako in prodajalcu omogoči, da artikel pregleda. Prodajalec bo stvarne napake in reklamacijo reševal v skladu z določbami Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in reklamacije na artikle lahko kupec sporoči na elektronski naslov info@zak-ljubljana.si

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje, da bo vse osebne podatke uporabnikov in kupcev varoval, obdeloval  in hranil v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Spletna stran za naročilo artiklov in prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani. Prodajalec se zavezuje, da bo sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov za plačilo pri naročilu kupca, ne odgovarja pa za morebitno krajo podatkov, razen če ta izhaja iz malomarnega ravnanja prodajalca.

Prodajalec za zakonsko določen čas hrani IP naslove vseh uporabnikov spletne trgovine ŽAK d.o.o., pri registriranih članih pa tudi: ime in priimek, elektronski naslov, kontaktna telefonska številka, faks številka, naslov prebivališča in naslov za dostavo, čas in datum registracije, arhiv komunikacije s prodajalcem.

Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Prodajalec bo osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad na podlagi podatkov o kupljenih izdelkih in posledično ciljnega trženja. Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva, da prodajalec trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupih za prej navedene namene.

Upravljavec zbirke osebnih podatkov je družba ŽAK d.o.o. in v njej zaposlene osebe, ki z bazo kot pooblaščene upravljajo. Za potrebe izvajanja programa, analize in različnih poizvedb upravljavec lahko sodeluje z zunanjimi partnerji, s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju osebnih podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik oz. kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema.

Šteje se, da uporabnik s sprejetjem splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine ŽAK d.o.o. in z zaključeno registracijo daje izrecno osebno privolitev za uporabo in obdelavo njegovih osebnih podatkov. Na podlagi te njegove privolitve sme upravljavec osebne podatke obdelovati za namene, določene v tej točki.

Uporabnik oz. kupec s sprejetjem teh splošnih pogojev poslovanja potrjuje tudi, da je seznanjen s pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z vsakokrat veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

KOMUNIKACIJA

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila prodajalca bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.
 

OCENE / MNENJA UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije artiklov, ki jih uporabniki oziroma kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik trgovine. Prodajalec bo mnenja oziroma prispevke, ki so kakorkoli žaljivi ali po mnenju prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem, po pregledu izbrisal. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s temi pogoji in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice izključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla oziroma bo kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo

Prodajalec si prizadeva zagotoviti ustrezne fotografije za vse prodajne artikle na spletni strani, a kljub temu so te le simbolične. V primeru morebitnih razlik med fotografijo in dejanskim artiklom, to ne vpliva na specifikacijo samega artikla. Morebitni dekorativni predmeti na fotografiji niso vključeni v ponudbo in niso predmet naročila. Gradivo (fotografije, priponke in ostalo) so avtorsko zaščitene in so v lasti proizvajalca oz pooblaščenega partnerja za posamezne blagovne skupine.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo uporabniki. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. 

NAVODILA ZA IZVEDBO NAROČILA/NAKUPA

Uporabnik lahko nakup v spletni trgovini ŽAK d.o.o. izvede kot gost ali kot registrirani uporabnik. Slednji se registrira tako, da pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte uporabnika, in geslo, ki ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki, tako da registriranemu uporabniku ob nadaljnjih prijavah v spletno trgovino ŽAK d.o.o. ni več potrebno vnašati zahtevanih osebnih podatkov. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi registrirani uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na ŽAK d.o.o.  Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

V spletni trgovini ŽAK d.o.o. se najlažje orientirate po Kategorijah izdelkov. Lahko pa uporabite tudi možnost iskanja po celi trgovini, in sicer tako, da v iskalnik vpišete besedo, ki pomeni delni naziv artikla ali pa je uporabljena v opisu artikla, ki ga iščete.

Izdelek izberete tako, da kliknete na »V košarico«. Izbrane artikle v košarici preverite tako, da kliknete na »Moja košarica« in ko nadaljujete oziroma zaključujete nakup, vas bo samodejno preusmerilo na stran za opredelitev, ali boste nakup opravili kot »Gost« ali kot »Registrirani uporabnik«.

S klikom »V košarico« kupec izjavlja:

  • da je v skladu z zakonom starejši/starejša od 18 let,
  • da mu ni odvzeta poslovna sposobnost.

 

Pred nakupom morate posredovati zahtevane kontaktne podatke (ime in priimek/naziv pravne osebe, naslov prebivališča/sedež pravne osebe, tel. številka, elektronski naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.

Če je bilo sporočilo uspešno posredovano, se vam bo na spletni strani izpisal tekst ''Naročilo je bilo uspešno oddano''. Poleg tega vam bo na elektronski naslov, ki ste ga vnesli v postopku oddaje naročila, poslano elektronsko sporočilo s podrobnostmi vašega naročila.

Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je kupcu »registriran uporabnik« dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupcu »gost« je kupoprodajna pogodba dostopna v primeru, da se obrne na kontaktno osebo prodajalca na elektronski naslov ŽAK d.o.o. ali telefonsko številko 041 644 044 Hrani se za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin, skladno s pozitivno zakonodajo in računovodskimi standardi.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini ŽAK d.o.o. sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.

Po oddaji naročila boste tako na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko pošto (z naslovom: Potrditev prejema naročila), s podrobnostmi svojega naročila, ter z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. V omenjenem elektronskem sporočilu boste seznanjeni tudi s pravico do odstopa od pogodbe (velja samo za potrošnike, to je kupce fizične osebe), ter s tem, kam se lahko obrnete v primeru zamude pri dostavi in kam v primeru pritožbe.

Registriranemu uporabniku so na spletni strani spletne trgovine ŽAK d.o.o. vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, je le-ta izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do prodajalca. Preko elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo preklical. Če dobavitelj prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka enega meseca od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču.

Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Oddana naročila se obdelujejo vsak delovni dan, to je od ponedeljka do petka od 7.00 do 15.00 ure, in sicer po vrstnem redu oddanih naročil.

Nakup, opravljen preko spletne strani spletne trgovine ŽAK d.o.o., se šteje za nakup, opravljen skladno s pravnim redom Republike Slovenije.

NAČIN PLAČILA

  • Plačilo z gotovino ob prevzemu 
    • Dostava s strani pogodbenega dostavljavca Pošta Slovenije d.d.;
    • Osebni prevzem po predhodnem obvestilu prodajalca.
  • Plačilo z nakazilom na poslovni račun prodajalca po ponudbi/predračunu 

 

Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na poslovni račun prodajalca po ponudbi/predračunu.

Prodajalec kupcu račun z razčlenjenimi stroški izda in pošlje v .pdf formatu na njegov elektronski naslov najkasneje na dan dostave oz. osebnega prevzema naročenega blaga. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu kupec prodajalcu predloži natisnjen račun za nakupljene artikle, s čimer izkaže svoje naročilo in pravico do prevzema naročenega blaga.

NAPAKA PRI ODDAJI NAROČILA

Kupec je o vseh podatkih o spletnem naročilu obveščen na elektronski naslov, ki ga je navedel v nakupovalni košarici pri vnosu svojih podatkov. Če elektronskega sporočila o teh podatkih kupec ne prejme, obstaja možnost, da je navedel napačen elektronski naslov. V takšnem primeru kupca prosimo, da nas konktaktira:

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA


Potrošniku (kupec fizična oseba) pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec podati prodajalcu pisno odstopno izjavo na elektronski naslov info@zak-ljubljana.si ali preko običajne pošte na naslov prodajalca. Šteje se, da je odstopna izjava pravočasna, če je oddana v roku, določenem za odstop od pogodbe. Kupec mora blago nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži odposlati prodajalcu v roku štirinajstih (14) dni od obvestila o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik  blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe oziroma vračila in odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le-ta posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Odstopni izjavi mora priložiti kopijo računa in navesti podatke o transakcijskem računu, na katerega bo lahko prodajalec vrnil že plačano kupnino. Možnost vračila ne velja za blago, katerega vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere prodajalec nima nobenega vpliva, za  programsko opremo, zgoščenke/DVD, video igre in podobno blago, v primeru, da je potrošnik odprl varnostni pečat oz. odstranil originalno embalažo.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Prodajalec v štirinajstih (14) dneh od prejema blaga vrne celotno kupnino.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko prodajalec potrošniku ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

NEPREVZEM PAKETOV

V kolikor kupec naročenih izdelkov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, saj pogodbe - naročila ni prekinil. V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode. V primeru, da kupec naroči blago ter ga namerava plačati po prevzemu, a ga ne prevzame, lahko naslednje naročilo dobi samo v primeru,da plača naročeno blago po predračunu ter poravna vse stare obveznosti.

Ugovore, pripombe, zahtevke, izjave in reklamacije lahko uporabnik oziroma kupec pošlje po elektronski pošti na elektronski naslov info@zak-ljubljana.si ali pisno na naslov ŽAK d.o.o., Celovška cesta 291, 1000 Ljubljana. Reševanje ugovorov, pripomb, zahtevkov in reklamacij bo potekalo v skladu z določili veljavne zakonodaje.

Prejem pritožbe bo prodajalec v petih delovnih dneh potrdil in sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za vse spore, ki izhajajo iz uporabe spletnega portala in iz teh splošnih pogojev poslovanja, ki jih ponudnik in uporabnik ne bi mogla sporazumno rešiti, je pristojno okrajno sodišče v Ljubljani.

Akcija Black Friday

Akcija Black Friday, ki ponuja posebne popuste in ugodnosti, traja od 18. 11. do 2. 12. 2024. Velja za količino izdelkov, ki so na zalogi pri podjetju Žak d.o.o. Kljub skrbnemu načrtovanju zalog lahko zaloga izdelkov v akciji Black Friday poide še pred zaključkom akcije.

Uporabniki, ki se z oddajo svojega e-poštnega naslova prijavijo na zgodnejši dostop do Black Friday akcije do 24.11.2024, prejmejo elektronsko sporočilo s povezavo do izdelkov v akciji. Vsi ostali uporabniki lahko do izdelkov v akciji dostopajo prek povezave na spletnem mestu https://zak-ljubljana.si/ od 25. 11. 2024 dalje.

Uporabniki, ki se z oddajo svojega e-poštnega naslova prijavijo na zgodnejši dostop do Black Friday akcije, prejmejo tudi kupon za darilo (originalno kapo Husqvarna), ki ga lahko unovčijo pri vsakem nakupu nad 50 evrov do 2. 12. 2024.

Uporabniki, ki se z oddajo svojega e-poštnega naslova prijavijo na zgodnejši dostop do Black Friday akcije, soglašajo, da se s tem prijavljajo na prejemanje e-novic in drugih obvestil podjetja Žak d.o.o. Od prejemanja se lahko kadarkoli odjavijo s klikom na povezavo v sporočilu.

V okviru akcije Black Friday sta na voljo dve vrsti ugodnosti:

  • Izbran nabor izdelkov je na voljo po znižani ceni s popustom do 24 %.
  • Izbran nabor izdelkov prinaša vrednostni kupon do 500 evrov, ki ga lahko kupec unovči pri naslednjem nakupu, ki znaša najmanj dvakratnik vrednosti kupona. Veljavnost kupona je 6 mesecev od dneva pridobitve. Skupaj z unovčenjem kupona ni mogoče uveljavljati drugih ugodnosti, kot so akcijske cene in popusti.
    Kupon je mogoče unovčiti pri nakupu v poslovalnicah Žak Ljubljana, Celovška cesta 291 in Žak Trzin, Brodišče 22, ali pri telefonskem naročilu na telefonski številki 041 644 044 (unovčenje kupona v spletni trgovini ni mogoče).

Popust ali ugodnost v obliki vrednostnega kupona je na voljo izključno za izdelke, ki so navedeni na spletni strani akcije.

Višina Black Friday popusta ali znesek vrednostnega kupona je naveden pri posameznem izdelku, ki je vključen v akcijo Black Friday.